Sunday, January 27, 2008

一段奇幻的對話

這裡荒廢了多時,我決定要讓這裡復活,因為年紀漸長,生活的點滴就像流水而過,在記憶裡留不了任何痕蹟。

就讓我在這裡把記憶留住。

這是前天跟一位好久不見的朋友的ICQ對話,小心噴飯,(斜字乃後加附註)

============

Y: just go to the police station. the police seem no help. 你有冇玩online game

K: 冇

Y: 有條友5知點拿到我電話,係隻game到公開,又日日要脅我
今日有人打來電話滋擾

K: 你識佢?

Y: game識真人5識. 差人好似幫5到手既,我仲可以去邊度求助

K: 咁你o係乜o野情況send過你個電話俾人(唔一定係佢)

Y: 隻game有3個人知

K: 唉!(有冇搞錯,立亂喺網上俾電話人)

Y: 其中1個借錢5還比我唱,5知係咪懷恨在心佢爆

K: 唉 (唔係啩?立亂借錢俾人?)

Y: 你話我咁醒都識錯人

K: oh... i'm sorry. 你同差人講,佢o地好人先話幫唔到你,唔好人可以直頭鬧你自己攞嚟(其實我想話佢自己攞嚟)

Y: 咁仆街= =

K: 我都係仆街之一

Y: 不過差人都係幫5到手架啦

K: 你咁大個人,o係網上識朋友,有乜可以做有乜唔可以做你自己知啦

Y: 未必係果3個人爆,有其他可能 (佢似乎收唔到我之前果句)

K: 借錢俾個三唔識七o既人,已經正, 唱人,仲正

Y: game錢

K: 留埋電話俾人,超正(講到呢度,我想佢知問題喺佢度)

Y: 好複雜既成件事,5係2.3句可以講得清, 就係識錯人(可惜佢都係唔知)

K: anyway,惟一可做係換電話號碼

Y: 5係掛,為左佢?同佢鬥憾^^ (唔係啩?)

K: 佢揚左你個電話,即係呢個世界唔知有幾多條友知道你電話...你自己諗下啦

Y: = =冇帶眼識人

K: 唉。(終於feel到自己有啲責任喇!)

Y: 點解我會信錯人呢,因為果個人既老表都有玩,信得過,但原來佢信5過. 網上真係好多卑鄙小人(唔係啩?)

K: 一個人係好人,唔代表佢o既姨媽姑爹都係好人呀.

K: 仲有好多...人(我想話:仲有好多蠢人)

Y: 唉,5知啦,果個人佢真名我都有既,5知佢係咪真係咁仆街. 我咪好人囉,同人收過好多野都冇昆過人

K: 好人一定要做,但唔好做蠢人

Y: = =(佢終於明我想話佢蠢喇!)

Y: 網上既密語頻應該5係好安全 (OHH NO!你而家先知?)

Y: 5知呀,差人話交比雜項,當電話滋擾, 同埋果個好有可疑既人,佢d fd好立心不良咁偷拿都未定

Y: 不如你入隻game玩下^^

K: 多謝夾承惠

Y: ^^

======

如果阿Y只得十多歲,你會同情他,可是他已是廿多歲了...

No comments: