Tuesday, November 16, 2004

選擇

我們活在幸福裡,因為我們有選擇:
上班,我可以選小巴轉火車轉穿梭巴士;也可以走25分鐘到火車站,也可以乘專線小巴直達公司正門。

我們覺得苦惱,因為我們要選擇:
究竟步行到火車站省回4磈錢,還是坐小巴趕快到火車站,以致可以趕上免費的穿巴呢?

我們覺得懊悔,因為我們錯失了選擇的機會:
因為晚了一點出門,小巴站已打了數圈「蛇餅」,小巴卻未見縱影!只好拖著半夢半醒的身軀步行到火車站;入了閘後才知道火車路軌有裂蓬,但又不甘出閘即蝕三個半,惟有死守月台;祗達沙田時穿巴當然走了,排專線的隊剛巧自己是第十七位,情勢危急,不如坐的士吧!對不起,糧尾已到,上了的士,就要放低今天的午飯和晚餐呀!

我們忿怒,因為我們跟本沒有選擇的機會:
愛人結婚了,新郎不是我!
金多寶開了,發達不是我!
老闆退休了,升職不是我!
公司栽員了,偏偏就是我!

我們惟一的選擇,或許是:
爽快地選可選的,
無悔地面對錯失的,
樂天地接納不可選的!

6 comments:

Yam 飲者 said...

咁深奧既?
你尾二個段係咪講我?好似好多樣都試過咁 ...

史提夫畸畸 said...

飲者,唔使對號入坐喎!

Anonymous said...

好深奧,個腦轉唔到。思考唔到d咁深既問題。哈哈

HCDC said...

:-)
I don't think I can do what you suggest at the end. And I do not angry about 'no chance". I just feel painful and sad.

Unknown said...

因為窮,我們差不多冇選擇可言。

唔係,你可以選擇,你可以選擇早起身,一定唔使排第十七。仲可以行返去,身壯力健,仲可以跑長跑,享受長髮在風中飛揚的興奮感覺。
不過,如果你能夠唔使做得咁辛苦,唔使做到咁夜,你先至有得選擇早起身,咁你亦唔需要被車輪,做人都理直氣壯d。
唉,如果...

唔知我咁係咪算係明呢?怒人德煲畸,哈哈。

::Pakkin::
Visit My BlogVisit Pakkin's Temporary Site

史提夫畸畸 said...

小弟建議各位,大可實行台灣某領導人「一個中國,各自表述」的精神,收到o的乜,拎到幾多,各自各選擇,各有各精彩!

堅哥,係唔係明白,又何用執著?