Wednesday, May 16, 2007

情色版

近來跟一位要好o既同事,就中大學生報情色版事件拗到面都紅。有時覺得都幾無謂,但係諗深一層,我就係鍾意香港有言論自由,有空間俾唔同觀點o既人互相交流論證。

當我o地o既社會,連o係forum貼色情網址都犯法,我仲點敢o係呢度亂up?

我o既立場唔多講,自己click去Uzone睇啦。另外情色版事件o既來龍去脈,獨立媒體有篇好詳盡o既文章,值得一看。

大鑊,我貼呢o的link o既內容,會唔會違反大眾o既道德標準o架?阿Sir,俾次機會o丫!

P.S. 明X社的弟兄姊妹,有人用你同一把尺量《聖經》,問你點收科?

No comments: