Thursday, May 31, 2007

笨蕉

笨蕉係點o既樣?睇睇我果張相就知啦!

明明約o左in份外國公司o既工,竟然為o左一個無關痛癢o既會,搞到要擇日再見,最後仲搞到一鑊泡。

明明自己咁大個人都未坐過長途機,又會sponsor老婆辭工去歐洲,自己仲o係學校備課改功課。

明明今年有第十二個月糧出,點知連錢都唔要,走去貼車錢飯錢教暑假班。

同事話服o左我,因為咁笨o既o野都肯做,名副其實係一隻大笨蕉。

我很笨,但我很開心:起碼有老婆買o既Iron Maiden T-shirt手信,又有舊同事上我屋企陪我玩賤兔,仲有今日同事請我去荃灣食大大舊三文魚刺身,仲有遲o的又有一班徒弟o係電台開咪up三up四。

笨蕉數學唔太叻,只係識一條簡單算式:

(蝕底)/ (笨) = 精

即係乜o野?highlight下面就知。

「除笨有精」呀!

4 comments:

Anonymous said...

O High Yo

Anonymous said...

低B!! 尤其係highlight d字o個個位!

Anonymous said...

我的第一次就咁獻左比你啦!
我講玩Wii 呀!!

史提夫畸畸 said...

Dot:

幾時再抽擊過?